התקשרו עכשיו

זהו מספר מקשר

מה עושים כשהשתל הדנטלי כואב?

הכאב הוא דבר טבעי שמהווה למעשה אזהרה של הגוף כי בכל זאת מדובר על עצם זר שנכנס לתוך הגוף ועד שהרקמות יתרגלו אליו ההרגשה תימשך. כמובן שההתרגלות הזו צריכה לקחת זמן מסוים ואם היא מתארכת יותר מידי זמן אז אתם צריכים ללכת לרופא, אך אסור לחשוב כי כל כאב מהשתל או מהאזור שלו יהיו בעלי משמעות שלילית ומסוכנת.

על מה כאבים בשתל יכולים להעיד?

שתל דנטלי יכול להיות עשוי מטיטניום או מזירקוניה, שני הסוגים הללו יכולים לגרום לכאבים וזה תלוי בין היתר גם במיקום של השתל, שבדרך כלל יהיה במקום בו השם החסרה יוצרת מפגע אסתטי. חשוב לזכור כי כאב בשתל הדנטלי יהיה חזק אחרי כמה שעות אחרי שהמטופל יקום מכיסא הטיפולים וזאת בגלל שהשפעת ההרדמה תתפוגג. חשוב לזכור כי הכאבים ימשכו רק במשך כמה ימים ואם פרק הזמן יהיה ארוך יותר זה עדיין לא אומר שישנה בעיה, אם כי כדאי לכם להתייעץ עם הרופא כדי להבין מדוע זה קורה.

מה יכול לגרור הכאב?

הכאב אמנם לא תמיד יעיד על בעיה כלשהי, אם כי הוא יכול לגרום לפגיעה חמורה באיכות החיים. כמובן שאם מדובר על שתל אחד המצב יהיה הרבה יותר טוב מאשר מטופל שהשתיל כמה שיניים, אם כי גם השתלה בודדה יכולה לגרור לכאב עז. הכאב יכול לגרום לחוסר שינה, לאי ריכוז בנהיגה או בעבודה ולמעשה לשינוי ניכר גם אם הכאב רק מציק.

במה הכאב מהשתל מושפע?

הכאב יכול להחמיר במידה רבה יותר בעיקר אם לא תקשיבו להוראות הרופא. אחרי שמשתילים שתל בתוך החניכיים שלכם אתם צריכים להימנע ממשקאות או מאכלים שהחניכיים שלכם יהיו רגישות אליהם (כמו למשל משקאות או מאכלים חמים). כמו כן יש להימנע משימוש יתר בפה ללעיסות בעיקר בימים הראשונים וגם קרח על הלחי יכול לעזור.

סובלים מכאבים לאחר ההשתלה? צרו קשר עם ד"ר מאיר לייעוץ

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת. מספר הטלפון של העסק מופיע בדף צור קשר באתר

דילוג לתוכן